Mijn nieuwe skeletten (schilderij) aanwinst

Zoals jullie wel weten hou ik van interieur inspiratie. Nu ik meer als een jaar op mezelf woon merk ik, dat ik het leuk vind om mijn eigen huis(je) aan te kleden met de leukste dingen. Ik begin ook wel een beetje mijn eigen stijl te krijgen. Ik hou van Landelijk maar ook wel van dat stoere industriële items, gelukkig past alles goed bij elkaar. Zo hou ik onwijs van gave schilderijen: zo neem ik vandaag een schilderij van Creative Use of Technology.

Mijn ‘interieur’ stijl

Natuurlijk heeft iedereen zijn/haar stijl in het interieur, zo vind ik een gave schilderij dat eruit springt in het interieur echt een aanwinst. Natuurlijk moet je altijd een beetje kijken wat je zelf al in huis hebt voordat je een schilderij koopt. Zolang je er zelf maar heel veel plezier aan beleefd.

Creative Use of Technology

Laatst kreeg ik een mailtje van Creative Use of Technology, een bedrijf die zich richt op het 3D printen en laser gegraveerd producten sinds 2012. En over het laatste ga ik het vandaag hebben: omdat ik een laser gegraveerd schilderij opgestuurd kreeg, natuurlijk wel naar mijn eigen keuze.

Niet alleen schilderijen

Zelf ben ik spiritueel maar skeletten op schilderijen heb ik geen probleem. Ik zie dit meer als een kunstvorm dan dat ik het eng vind. Gelukkig heeft Creative Use of Technology voor ieder wat wils, en kun je zelfs je eigen houten horloge ontwerpen met je naam van jou en je geliefde erin. Tip: voor de kerst! Zeker een kijkje waard op hun website dus.

Van je hobby je werk maken

Tegenwoordig kun je natuurlijk zoveel doen met het 3D printen en Lasersnijden dat Creative Use of Technology besloot om hun werk hiervan te maken. En ik moet zeggen: hun webshop ziet er goed uit. Het bedrijf wordt gerund door 3 ondernemers, die van hun werk hun passie hebben gemaakt. Zo hebben ze achtergronden in de stedenbouw en architectuur en bij elkaar zijn ze natuurlijk het gouden duo.

Lasersnijden

Nou ga ik het vandaag over mijn nieuwe schilderij hebben die dus ‘ laser gegraveerd ‘ is. Maar wat betekend nou lasersnijden? Het woord zegt het eigenlijk al: industrieel wordt met een laser een stralingsbron afgegeven (met licht) waardoor je verschillende creaties kunt maken. Dit gaat natuurlijk niet met een kleine laser (waar je je; kat of hond gek mee maakt) maar met een groot apparaat die een lichtcirkel creëert waardoor de druk zo groot wordt waardoor je dus kunt snijden. Zo kun je prachtige creaties maken op niet-metalen zoals: kunststof, hout en glas en zelfs je kleding (textiel).

creativeuseoftechnology

Mijn nieuwe aanwinst

Wat ik zo fijn vind aan Creative Use of Technology is dat je gewoon via iDEAL, PayPal via je bank of Sofort banking / Bancontact / Mr Cash kunt betalen. En je zending binnen een paar dagen al binnen hebt. Ben je woonachtig in België of in het Buitenland? dan kun je gewoon bestellen bij Creative Use of Technology. Fijn.

Zo kreeg ik mijn zending dus binnen een paar dagen in een goed verpakte doos. Mijn schilderij zat zo goed dicht dat ik hem niet met mijn handen open kreeg. Een mesje (waar je met een schilderij mee moet uitkijken) is dus wel handig om te hebben. Maar je zending kan maar beter goed verpakt zijn, dan niet..

Zo heb ik mijn nieuwe aanwinst in de gang gehangen. Nou moet ik eerlijk bekennen dat niet iedereen mijn schilderij mooi vindt, maar als ik er maar blij mee ben toch? Daar gaat het mij uiteindelijk om.

creativeuseoftechnology

Ik ben verzot op mijn nieuwe schilderij en als je goed kijkt van dichtbij zie je dat er zoveel werk in zit. Er zitten soort van stipjes op (als je het aanraakt, voelt het apart aan!) waardoor je een soort van 3D effect krijgt. Apart gevoel! Ik moet zeggen ik loop soms eventjes de gang in om eventjes te kijken naar mijn nieuwe schilderij. Echt super blij mee!

Links & Prijs:

Skull afmetingen: 70 x 50 x 2 cm. // €119,00 // Link