Review: Spelt Rice Dream Drink

Laatst heb ik een paar van de Rice Dream Drinks uitgeprobeerd. Er is een nieuwe variant van de Rice drinks: namelijk deze Spelt drink. Ik raakte benieuwd: zal het naar Spelt smaken, hoe smaakt dat dan? Ik stelde me een hele vieze drank voor maar niks is minder waar. Deze Spelt drink smaak best goed! Vandaag review ik hem voor jullie. Benieuwd? Lees dan snel verder!

De product is gekregen ter review.

De drink is geschrikt als voor mensen die lactose, koemelkeiwit of soja niet kunnen verdragen. Deze drink is 100% biologisch. Bevat geen kunstmatige smaak-, geur- of kleurstoffen en daarom maakte het me erg benieuwd. Als het een goede smaak heeft dan stap ik over. Wat niet iedereen weet is dat ik slecht tegen lactose kan ik drink het wel maar ik wordt er altijd onwijs misselijk van. Ik heb me al een keer eerder laten testen, maar ze namen het niet serieus terwijl ik daar onwijs misselijk werd. Maar goed ander verhaal: de vorige drinks die ik had getest smaakte erg goed ik ben benieuwd of deze drink ook zo smaakt!

Een lekker licht alternatief voor melk op basis van rijst, licht verteerbaar en hypo-allergeen. Koud te drinken in een glas, op je ontbijtgranen of als melkvervanger bij bereiding van gerechten en desserts. Door voor zuivelvrij te kiezen, betekent niet automatisch een calciumtekort. Zelf drink ik wel koemelk dus ik heb dit in principe niet nodig. Maar dit zou wel een goed altanatief zijn als je het niet drinkt. Bovendien is deze Rice Drink gezond! Er zitten geen kunstmatige toevoegingen, maar vol gezondheid en smaak. Ik ben in!

Spelt Drink

Het zijn bijzondere smaken en dat proef je! Je kunt deze combinaties gebruiken bij smoothies en havermout, maar ook gewoon lekker drinken bij je gerecht. Ik ben helemaal om. En zit er ook over na te denken om geen Koemelk meer te gaan drinken. De drinks zijn o.a. hier verkrijgbaar: AH, Jumbo, Plus, Spar, Volmar, en de Deen.

Prijs: € 1,98

Link: Ricedream.eu

Laat een antwoord achter