Laden...

zo ga je weer fit het jaar in

Mellanie

Positieveling enzo. ☾

Het wordt buiten al weer wat warmer, dat betekend dat de Zomer er al weer bijna aankomt. Wil je ook zo graag een Summerbody? Dan is dit artikel wel wat voor jou! Ontbreekt de motivatie? Dat kan, maar daar is altijd wel wat aan te doen!

Het is eigenlijk heel simpel, als je je aan een paar simpele stappen houdt heb jij voor deze Zomer jou Killerbody! 🙂 Het is altijd leuk om deze zomer heerlijk in je Bikini te lopen zonder dat je een schuldgevoel hebt.

Bovendien hoef je niet altijd te gaan sporten of hardlopen, er zijn ook nog andere dingen die je kunt doen om af te vallen! Maar het draait er natuurlijk allemaal om, dat jij je goed in je vel zit! Ben je wat voller, so be it. Als jij je goed in je vel voelt, daar draait het allemaal om!

Motivatie

Als je gaat sporten of afvallen, is het handig om motivatie te zoeken. Zelf vind ik het heel erg motiverend om bepaalde Instagram-accounts te volgen. Kayla Itsines bijvoorbeeld, een vrouw met een killerbody die iedereen wilt. Zei heeft ook niet zomaar alles bereikt, het is een kwestie van heel hard werken voor de perfecte lichaam. Je kunt tegenwoordig online zoveel killerbody’s vinden, dat je echt overal je inspiratie vandaan kunt halen.

Doe het

Iedereen wil een gezond lichaam, maar het komt er ook niet zomaar. Ga inplaats van op de bank te hangen, lekker een rondje rennen. Een tip: doe een vuilniszak tussen je topje en je trui die je erboven doet aan, klinkt stom maar zo ga je meer zweten. Het helpt echt! En je valt natuurlijk ook wat sneller af. Zo kun je nog voor de Zomer strak in je vel zitten. Bovendien kun je ook iets leuks gaan doen, zoals skeeleren, skateboarden. etc. etc. Dit helpt je ook snel af te vallen, bovendien kun je zo ook nog sneller vrienden maken. Win + Win!

Bouw alles rustig op

De Rustdagen zijn onwijs belangrijk, ik ben vaak moe maar het is onwijs slecht voor als je wilt gaan afvallen. Sterker nog: rust is alles. Voeding + Rust daarmee kun je je Summerbody sneller bereiken. En het komt er zoals ik hierboven al zei niet zomaar. Je moet er natuurlijk wel wat voor doen! Dus probeer wat eerder naar bed te gaan, en laat je telefoon met rust voordat je gaat slapen. Anders blijf je wakker in bed liggen, wat onwijs irritant is!

Drink veel water

Je moet ondertussen ook nog je lichaam kunnen reinigen, ik heb laatst Clean 9 gedaan. Een detoxkuur, maar een detoxkuur helpt niet zomaar je moet natuurlijk onwijs veel water drinken. Anders helpt het niet, daarom moet je in het dagelijkse leven heel veel water drinken. Water is de beste medicijn voor als je wilt gaan afvallen. Je lichaam heeft gewoon het water nodig. Om het bij de houden heb ik zelf een App, die mij herinnerd water te gaan drinken onwijs handig!

Hou je aan een schema

Als je je aan een Schema, je kunt op het internet verschillende schema’s vinden die je kunt downloadden. Dit kan je natuurlijk weer motiveren om door te gaan, want het is nooit makkelijk. Als je je aan een Schema houdt kun je jezelf ook niet de schuld geven, als je even niks bent afgevallen. Bovendien als je begint met sporten kom je altijd de eerste weken aan, daarna val je pas af. Dus geef ook vooral jezelf niet de schuld!

Wees ‘altijd’ jezelf

Kijk ik kan natuurlijk allemaal tips opnoemen, maar als jij jezelf bent en blijft. Verander jezelf ook vooral niet voor een ander, het is het niet waard. Ga vooral ook niet haasten, bijvoorbeeld: ik moet over 2 weken er goed uit zien. Dat werkt niet, en gaat ook alleen maar tegen je werken. Als je zelf iets wilt, kun je dat allemaal bereiken! 🙂

Geef een reactie